Kontakt





  Właścicielem sklepu jest:

PŁONKA GROUP

Filip Płonka,

Sylwia Płonka Sp. J.

KRS 0000607116, NIP 6762503228


Reklamacje gwarancyjne


REKLAMACJE Z TYTUŁU GWARANCJI ZEGARKÓW SWATCH

(W PRZYPADKU REKLAMACJI Z TYTUŁU GWARANCJI NIE JEST WYMAGANY DOWÓD ZAKUPU A JEDYNIE KARTA GWARANCYJNA)

·         Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Swatch Group Polska, ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, tel. 22 256-81-06, e-mail: serwis@swatchgroup.com

·         Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka. Nasze sklepy mieszczą się w Krakowie:

1.ul.Szewska 12, tel. 12 422-46-91, e-mail: zegarmistrz@zegarmistrz.com

2.ul. Podgórska 34, Galeria Kazimierz, I piętro, tel. 12 2-426-48-32, e-mail: gk@zegarmistrz.com

·          Jeżeli mieszkają Państwo w miastach, w których są stacjonarne sklepy Swatch wystarczy podejść do takiego sklepu wraz z kartą gwarancyjną i zegarkiem (bez pudełka i bez paragonu). Aktualna lista sklepów stacjonarnych znajduje się pod adresem: http://www.swatch.com/pl_pl/store-locator.html  . W dniu sporządzania tej informacji sklepy te znajdowały się w miastach: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin.

·         Jeżeli mieszkają Państwo poza w/w miastami - zamówimy do Państwa kuriera GLS, który odbierze zegarek od Państwa i zawiezie go bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego w Warszawie, serwis po naprawie odeśle zegarek bezpośrednio na Państwa adres. Nie ponoszą Państwo żadnych kosztów związanych z wysyłką. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o napisanie do nas maila (zegarmistrz@zegarmistrz.com lub gk@zegarmistrz.com), w którym prosimy podać imię, nazwisko, adres odbioru zegarka oraz numer telefonu komórkowego dla kuriera. Zegarek wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) prosimy zapakować w bezpieczny sposób wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Formularz reklamacyjny wyślemy wówczas Państwu drogą mailową.  W tym przypadku, aby dowiedzieć się o postęp reklamacji prosimy zadzwonić pod numer 22 256-81-06 lub napisać maila: serwis@swatchgroup.com.

 

Przed złożeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji dołączonymi do karty gwarancyjnej.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.